Пасажирам

Правила придбання квитків
Повернення грошей
Посадка
Поведінка в автобусі
Скасування рейсу
Правила придбання квитків
  • Квиток є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі, дійсний до дати та години виїзду, що зазначені у квитку.
  • Здійснивши оплату за квиток, пасажир підтверджує, що він ознайомлений з умовами придбання квитків і умовами перевезення пасажирів на даному рейсі.
  • При отриманні квитка пасажир повинен одразу перевірити правильність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі.
  • У разі неявки пасажира на відправлення автобуса, яке зазначено у квитку, перевізник залишає за собою право вдруге продати його місце в автобусі, без повернення коштів за квиток.
  • Дату виїзду можливо змінити 2 (два) рази за тарифом: Україна – 100 грн, Польща – 20зл. Зміна терміну від’їзду можлива тільки при наявності вільного місця в автобусі.
  • Фотокопія квитка не визнається за проїзний документ.
  • Квиток з відкритою датою повернення діє впродовж 6 місяців від дати виїзду. Відкрита дата (OPEN) оплачується за тим самим тарифом що і зміна дати. Дата зворотнього виїзду по квитку без вказаної дати звороту (OPEN) підтверджується в офісі “OstLines ” або за вказанними номерами телефонів при наявності вільних місць на запланований пасажиром рейс.
  • У разі втрати квитка до моменту відправлення, відновити його можливо за місцем придбання за додаткову плату. Квитки з датою виїзду „OPEN“ відновленню не підлягають.
  • Пасажир, який придбав on-line електронний квиток - зобов’язаний роздрукувати його в 2-х екземплярах і пред’явити при посадці в автобус. У разі відсутності роздрукованого електронного квитка перевізник має право відмовити у перевезенні, без права на компенсацію.
Повернення грошей за скасований рейс

У випадку скасування рейсу, з тієї чи іншої причини, OstLines здійснює повернення Коштів, отриманих в якості оплати Квитка такими способами:

  • Шляхом, яким вони надійшли у розмірі 100 % вартості Квитка.

При відмові від поїздки пасажир має право на повернення вартості квитка за наступною схемою:

  1. При відмові від поїздки більш як за 2 днів - 80% вартості проїзду.
  2. Менш ніж за 2 дні - 50% вартості проїзду.
  3. За 24 години до подорожі кошти не повертаються.
  4. При бронюванні квитка (оплата - 20%) вартості квитка - кошти не повертаються.
  5. Гроші за невикористану зворотну подорож не повертаються.
     

Час перерахування коштів:

  • Кошти або частина Коштів, за умови вирахування обов’язкових утримань, при поверненні Квитка безпосередньо через Сайт, перераховуються Користувачу протягом 14 днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів за Квиток.


Процедура повернення квитка:

  • Подача заявки на повернення коштів за квиток здійснюється в телефонному режимі за номерами, зазначеними у квитку. Повернення проводиться протягом 14 робочих днів.
Посадка
  • Пасажир має прибути на посадку щонайменше за 20 хвилин до відправлення. Здавши до багажного відділення свій багаж, пасажир має пред’явити всі необхідні документи і ручну поклажу представнику фірми, який, у свою чергу, вкаже місце, яке займатиме пасажир в автобусі. Місця вказує лише фірма-перевізник. Місця, вказані будь якою іншою фірмою, є недійсними. Зайнявши своє місце, просимо не виходити з автобуса, аби не заважати здійснювати посадку.
  • З метою безпеки фірма не дозволяє вхід в автобус інших людей, крім самого пасажира, тому радимо прощатися до того, як почнеться посадка.
Поведінка в автобусі
  • Під час руху в салоні автобусу заборонено палити, вживати алкогольні напої та наркотики. В разі не виконання цих вимог перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації.
  • Перевізник має право відмовити перевозити пасажира у нетверезому стані, забрудненому одязі а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою інших пасажирів або створює небезпеку для подорожуючих.
  • Протягом поїздки заборонено класти ноги на сидіння, лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
  • Сміття необхідно складати в індивідуальні пакети і викидати в смітники на стоянках.
  • Категорично заборонено відволікати водія під час руху.
  • Пасажири, які порушили правила поведінки в автобусі, висаджуватимуться без компенсації вартості проїзду.
Скасування рейсу

У випадку скасування рейсу, з тієї чи іншої причини, пасажир має право на один із наступних варіантів:

  1. На повернення вартості квитка за дорогу шляхом, яким вони надійшли у розмірі 100 % вартості Квитка.
  2. За можливості, пропонує проїзд найближчим рейсом цього ж Перевізника, або його партнера до місця призначення.
  3. При взаємній угоді Перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.
  4. Перевізник не несе відповідальності за запізнення під час руху, спричинене незалежними від нього обставинами. Час прибуття автобуса може відхилятися, від вказаного, в межах ± 2 години. Фірма залишає за собою право вносити зміни в умови або графік перевезень, які регламентуються внутрішніми правилами або погодними умовами чи форс-мажорними обставинами.
  5. У разі поломки автобуса під час подорожі перевізник зобов'язаний впродовж 8 (восьми) годин усунути поломку автобуса або направити до місця поломки інший автобус для доставки пасажирів до пункту призначення, до місця очікування або на автовокзал для продовження поїздки